TA TA DAM! Witajcie kochani ^^ Dzisiaj rozstrzygam konkurs,
który odbył się w formie obchodów święta Amare. Patronka miłości i pokoju
podarowała uczestnikom osobliwe i niepowtarzalne nagrody w formie nowych mocy.
Wilki, które otworzyły za pomocą odpowiedniej ilości kluczy serce Amare,
znalazły nagrody, które pasują do ich osobowości lub wypełnianej funkcji.
Gratulujemy wszystkim
uczestnikom konkursu oraz życzymy powodzenia w następnych konkursach! :)
*Laureatów prosimy o decyzje w kwestii rozdzielenia między
umiejętności WP.
I MIEJSCE- Isabella
-Zebrana ilość kluczy:
88
-Otworzyła magiczne serce
- - Nagrody: „Kojący dotyk”- Umiejętność uleczenia czyichś ran za pomocą wody oraz zdolności do samo regeneracji (w przypadku niewielkich ran na własnym ciele).
- Towarzysz
Imię: Amaretta
Charakter: Jest niezwykle przyjacielska i pełna poświęcenia
dla swej opiekunki. Cechuje ją wielka odwaga oraz determinacja. Stanowcza w
decyzjach, a w chwili zagrożenia bardzo szybka. Jest uparta i lubi się rządzić
po swojemu. Bardzo rozmowna. Gotowa do poświęcenia. Nie umie usiedzieć na
miejscu, ale nie gardzi też leżakowaniem.
Umiejętności/moce: Zdolność do poruszania się pod wodą jak i
w powietrzu. Potrafi oddychać pod wodą. Niezwykle potrafi się kamuflować. Rzuca
magicznymi „ostrzami” z pazurów. Wydaje przenikliwe dźwięki by zdezorientować
przeciwnika. Czyta w myślach swojej opiekunki. Umie wprowadzić kogoś w stan
hipnozy. Tworzy krótkotrwałą magiczną „tarczę”,
która chroni przed różnego typu atakiem. Porusza się z bardzo szybką prędkości
i zwinnością. Można zaobserwować u niej
ruchy pełne gracji, wyczucia oraz szybką reakcję.
Bonus:
Towarzysz pochodzi od wilka boskiego/ wędrownego i daje bonus wilkowi do szybkości,
siły i techniki walki po 10WP do każdej z tych umiejętności.
- 50 WP, 300 LU
II miejsce- Viper
-Zebrana ilość kluczy:
73
-Otworzył magiczne serce
- Nagrody: „Oddziaływanie”- moc, która została głównie stworzono do obrony w chwili ataku, czyli umiejętność krótkotrwałego oddziaływania na emocjonalność przeciwnika i chwilowe jego „zamroczenie”, by uzyskać czas na jakiś ruch. Mogą ją też wykorzystywać istoty uzdrawiające do wpłynięcia na poszkodowanego. Można ją też wykorzystać do ataku, ale to sprzeciwia się jej powołaniu.
- Zbroja Amare- zbroja o bardzo wysokiej wytrzymałości i odporności na ataki. Lekka i wygodna. Ma właściwości magiczne tzn., pokryta jest magiczna powłoką, która może oślepić lub rozdwoić obraz przeciwnikowi. Dodaje bonus 20 WP do wytrzymałości, 10WP do zwinności, 5 WP do siły i 5WP do magii.
- 40WP, 275LU
III miejsce- Ksame
-Zebrana ilość kluczy:58
-Otworzył magiczne serce
- Nagrody: „Pomoc wędrownych dusz”- moc, dzięki której wilk w razie kłopotu, zagrożenia może wezwać pomoc od dusz, które pomogą mu darując krótkotrwale jakąś umiejętność, czy moc, a może podpowiedź na rozwikłanie problemu.
- Tarcza Amare- Solidna, lekka tarcza, bardzo wytrzymała przed atakami. Posiada magiczne właściwości, czyli pokazuje się, gdy właściciel przywoła ją, wybranym przez siebie słowem, tworzy pole ochronne, odbijające ataki. Dodaje bonus 20 WP do wytrzymałości, 10WP do siły, 5 WP do zwinności i 5WP do magii.
- 30 WP, 250LU
IV miejsce- Tytania
-Zebrana ilość kluczy:
16
-Nagrody:
- 200 LU, 25 WP
- „Równowaga”- wilk w trudnej chwili potrafi zachować wewnętrzną równowagę, pobudza swoje zmysły do działania. Gdy inni panikują, potrafi zachować spokój. Dzięki tej mocy bardzo dobrze orientuje się w nowym terenie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz