poniedziałek, 30 grudnia 2013

Od Kazana Cd Nēkaṛē

Patrzyłem na wadere z całych sił starałem sobie przypomieć .. ale nie byłem w stanie nie znałem jej ..
Odskoczyłem
-Dość młoda w co ty minie wrabiasz -warknąłem
-Nic przyjacółki nie pamiętasz .. z dawnej watahy
Oczy mi wyszły .. "tam nie było takich wader"
-Nie .. ja miłem tylko jedną i na pewno nie ciebie, Wadera przysuwal się do mnie ..
-Nie wyglupiaj się Kazan .. kochałeś mnie
-Co??!!-miłem ochote biec ..
-Sluchaj pomyliłaś mnie ja na prawdę cie nie znam .. spojrzałem na Nēkaṛē blagalnym wzrokiem ale ona tylko przygladała się ..
w końcu moja cierpliwość się skończyła ..Skoczyłem na wadere i przygniotłem do ziemi
-słuchaj Ophellie czy jak ci tam nie znamy się i nie mam nic z tobą wspólnego i nie chce mieć -powiedziałem stanoiwczo i zaczłem wysuwać ostre jak brzytwa kły .. -warcząc

<Nēkaṛē>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz