poniedziałek, 30 grudnia 2013

Drogie wilki!

Dziękuje tym którzy są z nami, a  z powodu tych którzy są z nami a tak naprawdę nie są, jest mi z tego powodu bardzo przykro.Przysięgłam sobie, że nie porzucę tej watahy nie zostawię jej, będę o nią walczyć!Wiem o tym doskonale, że zdarzają się wzloty i upadki, ale nie dopuszczę do tego by wataha zginęła, jest ona dla mnie zbyt warta na to by zginęła. Niektórzy tłumaczą się, "nie mam czasu" doskonale o tym wiem, że w tym zabieganym świecie może być brak czasu ale proszę was znajdźcie chwilkę by pobyć z nami, pokazać, że się jest aktywnym, że żyjesz. Bardzo szkoda mi z tego powodu tych którzy odeszli z tego powodu... mam nadzieję, że kiedyś do nas powrócą, doskonale rozumiem ich decyzje. Ci którzy są w watasze a są tak jakby martwi, czy chcecie wrócić jeszcze z nami? Czy mam pozwolić na to byście odeszli?
Bardzo tego nie chce byście odchodzili, ale nie ma sensu na to byście byli "martwi" wśród nas...
Zachęcam na to byście pozostali z nami i dawali oznaki życia.
        Serdecznie zapraszam nowych członków do dołączenia do naszej watahy przyjmiemy was z otwartymi ramionami, nie bójcie się nas. Z nami możesz poczuć rodziną atmosferę.
        Informuję, że szykują się małe zmiany w watasze.Nie będą to jakieś wielkie zmiany, ale taki które dogodzą życie w watasze, a nowym wilkom lepiej będzie się z tym wszystkim oswoić.

                                                Przyszłość i atmosfera leży w waszych rękach moi drodzy!

                                                                                                                         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz