poniedziałek, 30 grudnia 2013

Od Electical cd Ostrego

Oj chyba się chwilkę zdrzemnęłam. Nie czułam się już źle. Otworzyłam oczy i ujrzałam przed sobą dwa wilki, które z zaciekawieniem się mi przyglądały. Nie miałam zielonego pojęcia dlaczego. Kiedy szłam nieopodal watahy ze zmęczenia straciłam przytomność. Była szara, a teraz cała jaskinia została rozświetlona przez mój niebieski kolor sierści. Trochę się zmieszałam. Podczas moich rozmyślań zupełnie zapomniałam o tych dwóch wilkach, które cały czas się na mnie patrzały. Podniosłam jedną brew.
-Hej, dzięki za pomoc, ale muszę już iść - powiedziałam i ruszyłam ku wyjściu. Jeden z nich ruszył za mną.
-Ale nie możesz jeszcze iść. Jesteś zbyt słaba -nalegał, abym została.
-A założysz się, że nie? -zapytałam i zrobiłam salto do tyłu. -I co? Jestem słaba? Tak się składa, że błyskawicznie się regeneruję -powiedziałam z pogardą i zmieniając kolor na przeźroczysty ruszyłam biegiem na polowanie. Byłam bardzo głodna. Gdy lekko zwolniłam, zaczęłam się zastanawiać kto jest alfą w tej watasze.
<Ostry?>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz