niedziela, 24 listopada 2013

od Bezimiennego

-Wiesz co powiem ci tyle jesteś zjeb*** ...zrozum to Valixy ma odziedziczone  aż 2 moce,czyli jest 2 razy silniejsza od Valtor'a.Tylko jednego wilka może spotkać taki zaszczyć i to akurat była ona...Hmmm to jakieś dziwne,ale tak chciano...
-No ok może i jestem zjebem
-No jesteś nie wiem jak ty się zachowujesz
-ok daj mi skończyć ! Masz racje może i jest silniejsza 2 razy więcej od Valtor'a ,ale dlaczego jeszcze go nie zabiła?
-Ona nie wierzy w siebie
-od kiedy ty jesteś taki dobry?
-od kiedy należę do watahy dobra...
-nie zapomnij,że jesteś synem Valtora i posiadzasz moc która może zrównac tą watahę z ziemią-powiedział
-pamiętam i nie zapomnę choćbym chciał...ale teraz mam dość twojej niby przyjacielskiej paplaniny bo chcesz tylko wyciagnac ze mnie info...-odszedłem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz