poniedziałek, 13 stycznia 2014

od Trevligt CD Electrical

-Eee...sorry nie wiedziałem ,że to twoje miejsce ,dlatego ,że jestem tu nowy ...
-Aha to ,spoko... Jestem Electrical -spojrzała ,się na mnie dosyć surowo.
-A ja Trevligt ,Miło cie poznać.-spojrzałem na nią niepewnie.
I oddaliłem się nieco od niej ,i usiadła na swoje miejsce.
-Mi ,też czyli mówisz ,że jesteś nowy ?
-Tak oczywiście ,że jestem nowy.-odwróciłem pysk w inną stronie.
-A ktoś cie oprowadzał po terenach watahy ?-spytała ,się.
-Nie ...
-To chodź za ,mną- uśmiechnęła ,się
-Ok...
Kilka minut później dotarliśmy do dziwnej rzeki ,na której się pasły dwa jelenie.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEivDb8zIZGAxj5WvWjH0hSaih4UE1Ua-NiEZq0cdBOrFO3uGhnAkzo7VmjXt4trqyS_NMoHLNqm1Cc9xRbFuFH4faOCk2XPxV3zIau1we6iSj_SlLXq5BMXMN9kzfjYlk5SZhXWo3fYMW0/s1600/jelenie.png
<Electrical>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz