sobota, 18 stycznia 2014

od Night CD Horo

Wadera wpatrywała się we mnie,a ja czułem się jakoś niepewnie.
-Mam coś na twarzy-uniosłem brew
-Nie no co ty.-zaśmiała się-Tylko twoje oczy budzą we mnie wiele pytań.Wyglądają jakby kryły wszystkie twoje uczucie,przeszłe,teraźniejsze i jakby przyszłe -powiedziała nie pewnie ,a ja spuściłem wzrok i wstałem
-Na mnie już pora-odparłem
-Ale powiedziałam coś nie tak? powiedz?-zapytała troskliwie stając na przeciw mnie.
-Nie po prostu-westchnąłem głęboko,nie potrafię już dłużej kłamać.-Tak masz rację ,moje oczy pokazują moje emocje związane z przeszłością ,w których widać ból.Lecz to nic nadzwyczajnego każdy coś złego przeżył.Ja nie chce o tym rozmawiać.
-Rozumiem.Przepraszam-spuściła wzrok
-Nie przepraszaj-uniosłem swoją łapą jej pyszczek,a jej oczy nakierowały się na moje-to ja przepraszam-szepnąłem

(Horo?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz