czwartek, 9 stycznia 2014

Od Electrical CD Soleili. Do Trevligt

-Jestem Electrcal. Niestety muszę już przerwać tą miłą pogawędkę i trochę pomyśleć -oznajmiłam. Odeszłam kilka kroków i niespodziewanie teleportowałam się obok Soleili.- Idź do Ifus. Da Ci coś na łapę -zaproponowałam i ruszyłam w moje ulubione miejsce przemyśleń. Biegłam chwilkę przez las. Byłam już prawie na miejscu, jednak zobaczyłam tam basiora, który spokojnie sobie leżał. W moim ulubionym miejscu. Już nie żyjesz. Tepnęłam się zaraz obok niego i usiadłam sobie.
-Co tu robisz? -zapytałam dość oschle patrząc na mój ulubiony kształt. Basior wstał i zaczął mi się przyglądać. Przez moje oczy przeleciał błysk. Nie umiałam go powstrzymać. W końcu spojrzałam na niego. Właśnie otwierał pyszczek by cos powiedzieć.

<Trevligt?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz