niedziela, 19 stycznia 2014

Od Draggy C.D Bubonic

Stałam w wejściu jaskini.
-Hej
wadera przyjrzał się kto stoi w wejściu, wstała i podeszła bliżej.
-hej
-jestem Draggy
-a ja Bubonic
-przepraszam że może obudziłam ale poszukuje towarzysza do łowów.
-hmm.. no właściwie to zgłodniałam, więc mogę ci potowarzyszyć a przy okazji coś złapać, tylko jest jedno ale.
-tak?
-koniecznie musimy odwiedzić jezioro!Musze się trochę orzeźwić
-ok, dobrze się składa bo akurat będzie po drodze.
-no to idziemy!
W drodze nad staw przyglądałyśmy sobie nawzajem.Futro Bubonic było żółte jak słońce, pełne optymizmu tak jak słońce.
-Masz tutaj jakąś rodzinę? [spytała wadera]
-emmm... tak mam starszą siostrę Merle, i kuzynkę Ifus i Roksi.Merle to taka biało-czarna, a ifus biało-niebieska ze skrzydłami.A Roksi to taka brązowa
-chyba kojarzę z widzenia
-a ty?
-a ja to nie mam
-o dochodzimy do jeziora
-czekaj!
-coś się stało?
-wczoraj natrafiłam na jakiegoś szczeniaka który bryzgał wodą i chyba miał na imię Shilu.
-hahaha
-co się śmiejesz?
-a znam go, synek Blue i Shiry, lubi siedzieć nad jeziorem
-mam nadzieję że teraz nie natrafimy na niego!
Rozejrzałyśmy się i przy jeziorze nie było nikogo.
-droga wolna!
-haha, no to na atak jezioru!

(Bubonic?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz