niedziela, 8 grudnia 2013

Od Zeldy

Po jakimś czasie oddaliłam się od Basiora poszłam jakieś cztery kilometry dalej od jego przystanku .. Położyłam się nie mogłam przestać o nim myśleć .. zamknęłam oczy nocą zaczął padać śnieg .. ogromna zawieja, przykrył mnie biały puch nagle usłyszałam skrzyp zmarzniętego śniegu podniosłam się .. moim oczom ukazał się dama w białej sukni ..

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTwI1cUVNvzI2BjL0s8YylO4FN3_N6RoVP87GU0TG40bbVaakhK

Wstałam i spojrzałam na nią kobieta zbliżała się do mnie .. warknęłam ale ona uśmiechnęła się tylko
-Słudzy brać ją będzie idealnym pupilkiem ..
Otoczyły mnie czarne wilki i oraz dziwne skrzaty rzuciły się na mnie obwiązywały linami .. używałam mocy jednak to nic nie dawało .. Kobieta wrzuciła mnie na sanie i ruszyła ostatkiem sił zawyłam po pomoc ..

<Blodspill/lub inny wilk>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz