piątek, 13 grudnia 2013

Od Zeldy Cd Bloodspill


Doszliśmy do jaskini Bloodspill niemal na wejściu runął weszłam w głąb wyciągnęłam mięciutką kołdrę i ciepłą położyłam w głąb jaskini .. Podeszłam do wilka złapałam delikatnie zębami jak szczeniaczka co prawda tachałam kawałek po ziemi ..
-Co ty robisz zostaw-warknął
Nie zwracałam na to uwagi i położyłam go w głębi jaskini na posłaniu, po chwili z szyi zdjęłam flakonik i polałam dwie krople na ranę na jego łapię .. syknął ale rana delikatnie zgoiła się została szrama ..Spojrzał na mnie zdziwiony i podniósł głowę
-Leż odpoczywaj ..
Położył łeb na posłaniu i zamknął oczy ja zaś wyczułam słabą sarnę kilka metrów od jaskini wybiegłam zwierze zamarzało więc szybko zabiłam je i przytargałam .. rozszarpałam i położyłam obok wilka po chwili zjadł .. resztę schowałam i trochę sama zjadłam .. Położyłam się w kacie jaskini było mi zimno ziemia zamarznięta i chłodna. Gdy Bloodspill zasnął wstałam i położyłam się na posłaniu obok niego .. po czym zasnęłam ..


<Bloodspill>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz