sobota, 14 grudnia 2013

od Lilieth do Urru

Myślałam długo na odpowiedź
-Ja lubie śpiewać .-powiedziałam nieśmiało
-Bardzo interesujące zajęcie-Po chwili dodał -Sorry , że pytam ale...
-Co ale !?
-Ale masz jakieś tajemnice moce , jeszcze raz sorry.
-Mam ehh...Ale zamieniam się... Po prostu sam zobacz tylko nie uciekaj .


(Ps. Niebieski wilk to ja nie zwracać uwage na czerwonego :3)
Stał bez ruchu , a ja obróciłam się i pobiegłam w innym kierunku.
-Lilieth stój . - krzykną
Jak wypowiedzał te słowa to stanełam i wpadłam w furie .Zawyłam sto razy głośniej , niż inne wilki.Cała wataha wzieła mnie za intruza , każdy wbiegł w moim kierunku . Po chwili powiedzałam 
-Stop , wiem że jestem demonem dla was , ale jestem w waszej watahie
Jeśli macie mnie zabić , to dajcie mi pożegnać chociaż.W tłumie był Urru podeszłam do niego , i przytuliłam go.
-Dobra zostawcie ją .-powiedzała alfa . Uciekłam i schowałam się...
(Urru)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz