piątek, 29 listopada 2013

Od Zayna do Electry

ale ja Electra nei potrafię ! znam cię parę chwil i miałbym cię wykorzystać nigdy bym sobie tego nei wybaczył !
ja do cb coś czuję jesteś dla mnei kimś więcej niż tylko obiekt podniecenia . jesteś jak motyl który zyje parę chwil ale jest najpiekniejszy na całej planecie... podeszłem do niej i ją przytuliłem 
w końcu był ranek.. -chodź możemy wyjśc pojdziemy do mojego domy w mieście tam sie ogrzejemy...
-dobrze 
-mam nadzieję że nei zmartwiło cię to że nie che tego teraz tu... che byś myślała racjonalnie gdy napewno będziesz na to gotowa... (ona nic się nei odezwała ale złapała mnei za ręke i poszliśmy do mnie przebralismy się ja jej dałem jakąś moją duża koszulę i usiediśmy na łóżku pocałowałem ją..



-em przepraszam nie chciałem ...... wybacz 

-Electra?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz