sobota, 30 listopada 2013

od Pioruna


Ni emasz teraz o co plakać ! Nie ma o co ! A nie było mnie ... Wiesz dlaczego ??
- No niby dlaczego?!
- dowiedziałem się że moja matka umiera ! rozumiesz umiera w męczarniach i byłem z nią te ostatnie chwile później by ci to wynagrodzić latałem by znaleźć najpiękniejsze róże i największe by okazać ci miłość ! Jeśli mnei kochasz ldaczego to zrobiłaś ! nie mówię że jesteś dziwką i tak nei myśle i nie owracaj kota ogonem ! ni mówię ci żebyś się nei martwiła! Przykro mi że tego nei Rozumiesz! To koniec rozumiesz Koniec mam kolejnego cieprienia już raz ciepraiłem nawet więcj idź teraz do Flowna ja i tak dalej będe cie kochał a jeśli zrobi ci coś złego zabiję go ! rozumiesz .. zegnaj Ifus to koniec związku.... (poleciałem daleko płakałem jak jeszcze nigdy ale płakałem krwią była jedyna... czy kiedy kolwiek znowu się zakocham czy ktoś mnie zechce nei to koniec umieram nie chce dużej żyć zegnajcie.. zegnajcie wszyscy nei ma dla mnie tu już miejsca Ifus pamiętaj że cie kocham....)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz