środa, 8 stycznia 2014

Od Eletctrical CD Soleili

Wadera cały czas patrzała mi w oczy.
-Wilk snu... -szepnęłam, a coś w jej oku błysnęło.
Nie mogłam zobaczyć jej mocy. Wilki snu czują gdy ktoś próbuje przejąć nad nimi kontrolę. Zaczęłam się zastanawiać czy wykształciły się we mnie jeszcze jakieś moce. Podobno zyskuję je do wieku 5 lat.
-Widzę, że próbujesz mnie rozgryźć -powiedziałam kąśliwie.-Mnie ścigały kiedyś wilki snu -spojrzałam na nią porozumiewawczo i kontynuowałam.- Nie mogły mnie znaleźć. Przez jakiś czas ukrywałam się w chacie pewnej wróżki, która podarowała mi medalion, który chroni mnie przed wszelkimi duchami i nawiedzaniem -po wypowiedzeniu się spojrzałam na nią i wstałam.- Doznałaś kiedykolwiek jakiegokolwiek zadrapania czy urazu w bitwie? -zapytałam szyderczo, a na mej twarzy zagościł podstępny uśmieszek.

<Soleili?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz