sobota, 11 stycznia 2014

Od Aggidy CD Trevligt


Pewnego dnia byłam strasznie głodna. Rikki uparcie siedział w medalionie. Szłam drogą i zastanawiałam się co by tu zjeść. Nagle zobaczyłam samochód z przyczepą. Domyśliłam się, że jechał z jakiejś farmy. Z samochodu wyszedł człowiek. Nie mogłam zmarnować takiej okazji. Wskoczyłam na przyczepę. Było tam mnóstwo warzyw. Mmmm...
Nimi też nie pogardzę. Zaczęłam jeść. Z początku ostrożnie, późnej coraz bardziej łapczywie.
- Co ty robisz? On tu wraca!- usłyszałam czyjś głos. Przestraszyłam się. Na przyczepę wskoczył brązowy wilk. Mimo moich oporów złapał mnie za kark, ściągnął z przyczepy i wciągnął w wysokie trawy. Zobaczyłam człowieka wracającego do samochodu z bronią. Odjechał.
- Dziękuję...- odparłam nieśmiało- Zwykle jestem bardziej ostrożna...

Trevligt?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz