sobota, 28 grudnia 2013

Od Kazana Cd Nēkaṛē


Od Razu zarzuciłem waderę na grzbiet i pognałem do medyka ..
  Położyłem ją i zostawiłem .. od razu opatrzono jej rany i zabrano się za leczenie był w stanie krytycznym .. Nie było na co czekać
"Zemsta będzie słodka " pognałem do jaskini ani śladu .. nie trzeba było wiele czekać po godzinie zjawili się ponownie
-Widziałeś co stało się twojej dziewczynie?
-Tak i zapłacicie za to
-Nikt nie będzie płacił .. no chyba ze ty własnym życiem ..
  Rzucili się na mnie mieli przewagę ale kiepsko rozwinięte moce po dwóch godzinach walki upadłem a czterech rozszarpywało mnie .. Jednak wtedy przed oczami ukazał mi się obraz poranionej ukochanej .. Wstałem w złości przestałem panować nad mocami w kilka sekund nie został ani jeden żywy wilk ..
Dowlokłem się do medyka .. Nēkaṛē żyła miała się lepiej gdy zobaczyła mnie w takim stanie zaniemówiła ..

<Nēkaṛē>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz